17.12.11

Pistachio

Italyan dondurmalarının ününü bilmeyeniniz yoktur.. Geçtiğimiz yıl tam da bu zamanlarda Milano'da yaşarken, kış olmasına rağmen her gün dondurma yiyordum. Küçüklüğümden beri en sevdiğim şeylerin başında gelir zaten, öyle ki; büyüyünce ne olmak istersin sorusuna verdiğim cevap dondurmacıydı! Bu postun başlığı için Italya'nın meşhur dondurmacısı Grom'un en leziz çeşidi olan Pistachiodan (fıstık) esinlendim :) Yolunuz 'çizme'nin herhangi bir tarafına düşerse ve benim gibi bir dondurma canavarıysanız, her ay için ayrı bir tat üreten bu harika dondurmacıyı mutlaka ziyaret edin derim. Bu arada, ben bu gece uzun bir yolculuğa çıkıyorum. On gün kadar yurt dışında olacağım için maalesef bu sürede blogumdan ayrı kalacağım. Ama döner dönmez ilk işimin Iconic Mouse kimliğime bürünmek olacağından emin olabilirsiniz ;) Şimdilik hoşçakalın!
Yazın alıp kışa uyarladığım fıstık yeşili elbisem H&M, kahverengi bootie Blanco,
çanta ve kemer Louis Vuitton, küpelerim ise Nice'in antika pazarından Chanel

16 yorum:

  1. canım kışın ortasında seni böyle görünce içim açıldı ama kanım dondu bööööööö donmadınmı sen

    YanıtlaSil
  2. elbisen tam sonbaharlik bir elbise..
    aslinda bu tür renkleri pek sevmem ama sana cok yakistirdim.. bronz teninde güzel durmus..
    iyi yolculuklar.. geldikten sonra yine bir gezdim-gördüm postu hazirlarsin dimi dimiii=)

    YanıtlaSil
  3. 3. fotoğrafa ve küpelerine bayıldım :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. elbisenin rengine ciddi manada bayıldım :) bol sararmış yapraklı fotoğraflar da çok güzel!

    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. canım beniimmm bu ne güzellik yaaawwww,o saçlarını tepeden toplamak nasıl yakışmış,güzel yüzün ortaya çıkmış,ve pistacho sana çooooooookkk yakışmışşşş,bayıldım kombine,taşıyışına:)
    1000000 puan :))

    YanıtlaSil
  6. canımıniçii ,bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE ister misinizzzz :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  7. Bir renk bu kdr mi yakisir bayildimmm. Muhtesem gorunuyorsun!

    Kombindeki detaylar, fotograflar hepsi cok guzel.

    Iyi tatiller boll fotograf bekliyoruzzzz:)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. renk harika, ayrıca bileziklerini ve çantanın formunu çok sevdim canım..
    iyi yolculuklar!

    YanıtlaSil
  9. twitterdan ulaşamadım sana burdan yazıyım doğum günün kutlu olsunnnnnn=)) nice mutlu yıllara.24 yaşın bol uğur getirir umarım sana =)) sevgiler..eğer şu an okuyabiliyorsan iyi eğlenceler=))

    YanıtlaSil
  10. Renge bayıldım, bayıldım sana çok yakışmış. Şu an yolculukta olmalısın, umarım keyifli geçer, dönüşte guzel güzel fotolar paylaşırsın bizimle :)

    Unutmadan, blogumda çekiliş var, NR 39 ayakkabı hediye ediyorum, dönüşte beklerim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. İyi yolculuklar Pınar’cım, güzel karelerle dön bizlere :) yeşilin bu tonunu ben de çok severim fıstık yeşili ile fıstık gibi olmuşsun tatlım :p öpüyorum kocaman! ;)

    YanıtlaSil
  12. @PEMBEBAKTERİ çekim yaparken donuyorum genelde :) küçük aralarda mont giyip ısınmaya çalışıyorum falan, bizimde işimiz zor :p

    @want more fashion sırtı çok açık aslında baya yazlık ama ben mevsime uydurdum ;) benimde ilk ve tek bu renk kıyafetim herhalde, o da elbisenin kesimi hoşuma gittiği için!

    @Lunapark Queen çok çok mersi :)

    @What's Next değişik bir renk oldu benim için de,teşekkürler!

    @fashiONözge yine içimi açan bir yorum :) çok mersi özgecim

    @Trendydolap ayy yaşasınn! :)

    @Wear A Smile! bileziklere tek dikkat eden tabii ki ahsen ;) çok teşekkürler canım

    @sunshine çok teşekkür ederimm!!gerçekten hatırlaman çok duygulandırdı beni:)

    @Bir Alışverişkoliğin İtirafları çook mersiiii:)

    @BeTwin Us renk amacına ulaştı desene;) çok teşekkür ederim canımm

    YanıtlaSil
  13. Pınar'cım, elbisene bayıldııım. Modeli tam benlik, çok seviyorum böyle dökümlü elbiseleri. Ayrıca bu renk de sana inanılmaz yakışmış. Çok beğendim her şeyiyle bu kombini

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. elbisen guzelmis:))

    www.ozlemce-lik.com

    YanıtlaSil
  15. @deniz saatçioğlu evet modeli biraz farklı,dökümlü olmasını bende çok sevdim. çok teşekkür ederim denizcim!

    @ozlemce-lik çok mersi ;)

    YanıtlaSil
  16. tüm resimleri tek tek hızlı ama derinlemesine baktım ..Beğendim..

    YanıtlaSil