28.12.11

NEW IN:STUD

Seyahat nedeniyle kısa bir ara verdiğim bloguma bir 'new in' postuyla dönüş yapıyorum! Zımba ve çivilerin son yıllarda kullanımının artması beni çok memnun ediyor, kondukları her şeyi daha iyi gösterdiklerini düşünüyorum. Bu ayakkabılar mesela, çivileri olmasaydı sadece güzel bir sneaker olurdu ama gördüğüm anda vitrinin camına yapışıp uzun süre izlememi ve daha sonra aşık olduğumu(gerçekten) anladığım için ikinci görüşümde düşünmeden mağazaya girip, numarası var mı diye sormamı sağlayan kesinlikle 'studded' olması! Aksesuarlarda ise 'cool' bir görünüm yaratmanın en kolay yolu, doğru kullanımda tabii. Ben mesela, yeni tacımı nasıl punk gibi gözükmeden-ya da özgürlük heykeline benzemeden- kullanacağımı henüz kestiremedim, biraz düşünmem lazım sanırım ;)
sneakers, sandro
hairband+ring, topshop

15 yorum:

  1. waooow rock chic pieces!
    hepsini ayrı ayrı çok beğendim ama tabiki sneakerslrın yeri başka hele ki studded sneakers a ölünür yani :)
    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  2. OOO HARİKALAARRR :)
    HİÇ OLMADI KOLYE OLARAK KULLAN TACI :)

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  3. süper bit ayakkabı ya...güzel günlerde güzel kombinlerde kullaann..:)

    YanıtlaSil
  4. ayakkabilar harikaaa !!
    aa bende dün gina tricot dan senin yüzüklerine benzer yüzük aldim kendime !
    ve sac bandin harika en kisa zamanda onu o güzel saclarinin arasinda görmek istiyorummmmm..
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Hehehe özgürlük heykeli benzetmene çok güldüm Pınar’cım :p top shop’un aksesuarlarına ben de bayılıyorum, son baktığımda yoktu bu yüzük yine bir uğrama zamanı gelmiş anlaşılan :) studded sneaker’larına tam anlamıyla hasta oldum, sein zevkine de hayran oldum tatlım! :) zevklerimizin ortak olduğunu zaten biliyordum ama bu ayakkabılar için yaşadığım şey tam olarak “love at first sight” :p güle güle kullan canım benim, aldıklarının hepsini çok beğendim, eminim o bandı da en güzel şekilde yakıştırırsın kendine sen :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsine bayıldım ayrı ayrı.. Çok güzeller!!!

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ayakkabilara bayildim, cok degisik duruyorlar!
    Gule gule gunlerde kullan ;)
    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. studded olunca bende de akan sular duruyor hemen bir sahip olma hissi geliyor içime:)iyiki almışsın mükemmel bir sneakers ben olsam ben de kaçırmazdım güzel günlerde giy tatlişkomm:)

    YanıtlaSil
  9. Hosgeldin, nasil gecti tatil, Italyadamiydin? Zimbali cicilerin cok guzel, ben de bu modadan birkac parca istiyorum ne zamandir. Agacimi begenmissin, guzel yorumun icin cok tesekkurler : )

    YanıtlaSil
  10. O ayaakkabıları burada değil de başka bir yerde görsem, inan ilk aklıma sen gelirdin biliyor musun :))

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Canım hepsi çok güzel seçimler.Tekrar hoşgeldin.Bekliyoruz artık kombin postlarını!! :)

    YanıtlaSil
  12. Ay canım ya zımbalı olan herşeye bayılıyorum ben ki buna senin yeni ayakkabıların ve aksesuarlarında dahil:) Çok güzelmiş sneakersların benimde vardı bak aklıma geldi gelmişken giyiyim bari:)) Güle güle giy fıstık hadi bir kombin bekliyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  13. @♥ Heels Are My Drugs ♥ sanırım onlara bende öldüm ;)

    @fashiONözge yok ben illa kafama takıcam :)

    @modabekçisi teşekkür ederim!

    @want more fashion çok mersi canım

    @BeTwin Us beğenmene sevindim canım aynen tam bizlikk :)

    @Lunapark Queen teşekkürleeeer:)

    @Küçük Şeyler çok mersi:)

    @Gizzy işte benle aynı hisleri paylaşan bir blogger! canım benim çok mersii :*

    @Aylin at Lila Moonlight yok bu sefer baya uzaklardaydım,süperdi,yakında detaylı postunu yapıcam;)

    @deniz saatçioğlu çok hoşuma gitti bu yorum imzamı atmışım demek ki denizcim ;)

    @Melis Kıyıcı zevklerimiz uyuyorr biliyorsun mel;)

    @fashion house by zeto giy tabiii bende senden bekliyorumm ona göre :p

    YanıtlaSil
  14. Yüzüklere bayıldımmm güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  15. @New York Lover D. mersi tatlımm

    YanıtlaSil